Aftellen is begonnen, nog precies 2 weekjes! - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Lian Grouwstra - WaarBenJij.nu Aftellen is begonnen, nog precies 2 weekjes! - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Lian Grouwstra - WaarBenJij.nu

Aftellen is begonnen, nog precies 2 weekjes!

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

23 Januari 2015 | Nederland, Brummen

Lieve mensen,

Over precies 2 weken vertrek ik vandaag naar Port Alfred, Zuid-Afrika voor mijn minors in Event Management! Om 17.45 zullen ik en mijn reisbuddies, Marije en Valerie, op het vliegtuig naar Londen stappen, om daar over te stappen op het vliegtuig naar Johannesburg.
Als je nou graag wil weten wat ik allemaal mee maak in Afrika, dan kun je dat volgen via deze blog! Ik zal 'm, zo vaak als de waarschijnlijk crappy internet verbinding dat toelaat, updaten met mijn Afrikaanse avonturen :)
Aangezien ik nu nog niet zo bijster veel meemaak, behalve afscheidsfeestjes en verhuizingen, zal ik de komende 2 weken nog niet heel actief zijn hier ;)
Als je op de mailinglijst wil, meld je daar dan even voor aan ergens op deze site (ik ben nog aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt dus waar precies kan ik je niet vertellen :p).

Kusjessss

  • 23 Januari 2015 - 16:12

    Ingrid Grouwstra:

    nog twee genieten in ons koude kikkerlandje en natuurlijk van ons.......
    Twee weken van spullen inpakken, kamer leeghalen, met vrachtauto vol naar Brummen om daar vervolgens de hele zolder weer vol te proppen.
    xxx je moeder

  • 23 Januari 2015 - 17:05

    Ghislaine :

    Ik heb me aangemeld! Nog twee weken genieten in NL!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lian

Op deze reisblog zal ik, zolang de internetverbinding het toelaat, updates plaatsen over mijn 5 maanden bij Stenden South Africa in Port Alfred, Eastern Cape!

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 7479

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Zuid Afrika 2015, Port Alfred

Landen bezocht: