Ok doei! - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Lian Grouwstra - WaarBenJij.nu Ok doei! - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Lian Grouwstra - WaarBenJij.nu

Ok doei!

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

05 Februari 2015 | Nederland, Brummen

Lieve mensen,

Dit is mijn laatste verslag vanuit mijn knusse kamertje in Brummen city. Morgen is het dan eindelijk zover: wij gaan naar Zuid Afrika! Door alle foto's van vrienden en vriendinnen die op Bali of in Thailand zitten sta ik nu ook te popelen om te vertrekken!

Morgenochtend staat er eerst een ontbijt op de planning met m'n ouders, m'n broer en zijn vriendin. Daarna zal er ongetwijfeld de nodige stress ontstaan met het inpakken van de laatste spullen; zijn m'n koffers niet te zwaar? Heb ik wel echt alles bij me? Waar is m'n paspoort nou weer gebleven? Als dat eenmaal achter de rug is kunnen we eindelijk naar Schiphol, waar ik samen met mijn reisbuddies Marije en Valerie aan mijn reis ga beginnen!

Vandaag ben ik de uitdaging van het koffers inpakken maar eens aangegaan. Uiteraard waren ze eerst veel te zwaar, maar gelukkig was Carleen er om me, zoals altijd, uit de brand te helpen :)
Na een tijdje shirtjes rollen, vloeistoffen verpakken en wegen staan m'n koffers klaar voor vertrek!

De afgelopen dagen zaten ook weer vol met afscheid nemen: familie, vrienden, en de afgelopen 2 dagen vooral afscheid nemen van iedereen in Leeuwarden. Dat vond uiteraard weer grotendeels plaats in Shooters, want ja, dat is toch een beetje ons tweede thuis ;)
Aangezien ik intens slecht ben in afscheid nemen, probeer ik het overal zo kort mogelijk te houden, met uiteraard de belofte dat ik met iedereen zal skypen, appen, facetimen, smsen, bellen, rooksignalen en postduiven sturen, of wat er dan ook nodig is om contact te houden ;)
Dat is ook mijn plan voor het afscheid nemen op Schiphol:
een knuffel, een kus, en dan snel door de douane:

Ok doei!

  • 05 Februari 2015 - 19:45

    Ingrid Grouwstra:

    om maar geheel in jouw stijl te blijven...............alvast

    DOEI.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 06 Februari 2015 - 09:58

    Sandra Va Hardeveld:

    Ook ik zeg: DOEI

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lian

Op deze reisblog zal ik, zolang de internetverbinding het toelaat, updates plaatsen over mijn 5 maanden bij Stenden South Africa in Port Alfred, Eastern Cape!

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 488
Totaal aantal bezoekers 7468

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Zuid Afrika 2015, Port Alfred

Landen bezocht: