Lief Leeuwarden - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Lian Grouwstra - WaarBenJij.nu Lief Leeuwarden - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Lian Grouwstra - WaarBenJij.nu

Lief Leeuwarden

Door: Lian

Blijf op de hoogte en volg Lian

30 Januari 2015 | Nederland, Brummen

Afgelopen dinsdag was het dan zover: de Laatste Meter in onze stamkroeg, Shooters. Voor veel mensen toch echt de laatste keer in deze prachtkroeg, en in Leeuwarden. Het was een intens gezellige avond: afscheid nemen, knuffels, huilen, en nog meer knuffels. Een groot deel van mijn vriendengroep is inmiddels gelukkig veilig aangekomen of op Bali, of in het blijkbaar snikhete Thailand :)

Gisteren heb ik voor het laatst de deur van mijn heerlijke kamertje in Leeuwarden achter me dicht getrokken. Aan de ene kant blij dat de enorme hoeveelheid spullen die ik in bijna 3 jaar om me heen had verzameld in de bus paste, aan de andere kant verdrietig omdat ik de, tot nu toe, meest fantastische, gezellige en leuke periode van mijn leven achter me moest laten. Mijn kamertje, mijn thuis, was niet meer van mij, en dat is toch even flink wennen.

Inmiddels ben ik thuis in het mooie Brummen, en kan ik naar mijn vertrek over precies een week toe gaan leven. Inpakken, laatste spulletjes halen, en uiteraard nòg meer afscheid nemen. Toch zal ik Leeuwarden deze week nog even heel erg gaan missen. Gelukkig mag ik dinsdag nog even terug voor mijn allerlaatste feestje van Dionysus!

Lief Leeuwarden,
Je was spannend, je was leuk,
je was een nieuw avontuur, je was gezellig,
je was studeren, je was wijntjes,
je was Dionysus, je was nieuwe vriendschappen en bovenal: je was heel veel feestjes.
Je was thuis, en ik ga je missen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lian

Op deze reisblog zal ik, zolang de internetverbinding het toelaat, updates plaatsen over mijn 5 maanden bij Stenden South Africa in Port Alfred, Eastern Cape!

Actief sinds 23 Jan. 2015
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 7477

Voorgaande reizen:

06 Februari 2015 - 04 Juli 2015

Zuid Afrika 2015, Port Alfred

Landen bezocht: